تولید پرچم بادبانی در انواع مدل ها با بهترین کیفیت

پرچم بادبانی همانطور که در گذشته کاربرد داشته امروزه نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. شاید در اولین نگاه اسم این نوع از پرچم ذهن خواننده را سمت پرچم های که در گذشته بر کشتی ها نصب می شد ببرد اما امروزه کاربرد این پرچم فرق کرده و جهت تبلیغات محصول و برند های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشترین کاربرد این پرچم در جلوی درب نمایشگاه ها فروشگاه ها مراکز خرید و ورزشگاه و مراکز تفریحی مثل راکی یا اسکی می باشد. پرچم بادبانی با دو نام پرچم ساحلی یا پرچم سامورایی نیز شناخته می شود. پرچم بادبانی چهره متفاوتی نسبت به سایر پرچم ها دارد و دارای جلوه زیبا و خاصی می باشد همچنین در انواع طرح ها تولید و چاپ می شود

پرچم بادبانی مقاوم با ماندگاری بالا و قابل شستشو با بهترین کیفیت و قیمت طراحی و چاپ می شود. ابعاد پرچم به صورت 70 در 270 و بر اساس سفارش مشتری متغییر می باشد. جنس پرچم از ساتن درجه یک است چاپ پرچم دیسپرس است قیمت پرچم بادبانی بسته به نوع جنس پارچه ای که در پرچم به کار گرفته شده و تعداد پرچم متغیر و متفاوت است.

پرچم های بادبانی نقش عمده و بزرگی در جهت تبلیغ محصول و برند شما عزیزان ایفا می کنند پس این نوع از پرچم را دست کم نگیرید. برای دیدن سایر نمونه کار ها و اطلاع از قیمت و خرید به سایت پرشین نوین پرچم مراجعه کنید.

اشتراک
بالا
پشتیبانی آنلاین