نحوه خريد پرچم

خرید پرچم مقوله بسیار مهمی است و باید زیر نظر كارشناسان به انجام برسد. امروزه مشتریان پرچم ها به قدری زیاد شده كه از مشتریان شركت های دولتی و خصوصی هم فراتر رفته است.

هواداران تیم های ورزشی و دسته های عزاداری مهم ترین مشتریان پرچم بوده و نیازهای آن ها نیز متناسب با دوره ها و فصول مختلف متفاوت خواهد بود.

در این بین با توجه به گستردگی انواع پرچم از جمله پرچم تشریفات ، پرچم رومیزی ، پرچم و پرچم مذهبی نیاز به توضیحات مضاعف در این موارد برای کاربران محترم احساس می شود . از طرفی سایت فروشگاهی پرشین نوین پرچم با درج مقالات و مطالب مرتبط در بالا بردن اطلاعات کاربران تلاش و کوشش وافر نموده است که می توانید با کلیک برروی وبلاگ و دانستنیهای پرچم ازین مطالب بهره مند شوید.

 

خرید پرچم در یك نگاه

خرید پرچم برای یك نفر یا سازمان مقوله بسیار مهمی است. برای خرید پرچم تشریفات باید از ماه ها قبل آماده بود.  باید سفارش تهیه آن را از ماه ها قبل به شركت تولیدكننده داد تا به موقع تهیه و آماده شود.

خرید پرچم را می توانید به صورت حقیقی یا مجازی نیز انجام دهید. شما برای خرید پرچم می توانید به بازار تهران هم سری بزنید در این بازار راسته ها و قسمت هایی وجود دارد كه پرچم را در انواع و اقسام و در اندازه های مختلف می فروشند.

خرید پرچم در برخی مناسبت ها مثل ایام محرم و صفر و مناسبت های ملی مثل برزگداشت 22 بهمن، 13 آبان ، 9 دی، و سایر روزهای ملی پررونق است.

 

اهمیت پرچم در مناسبت های بین المللی

البته به هنگام دیدار سران كشورهای خارجی از كشور، خرید پرچم كشورهای خارجی رونق بیشتری دارد. برای خرید پرچم می توان به فروشگاه های فروش پرچم مراجعه كرد.

خرید پرچم می تواند توسط واحد تداركات سازمان انجام شود. واحد تداركات سازمان می تواند ارزان ترین و با كیفیت ترین پرچم ها را خریداری كند.

حتی برای خرید پرچم می توانید خودتان، پارچه مورد نظرتان را تهیه كرده و برای چاپ به شركت تولیدی چاپ پرچم بسپارید تا روی پارچه مورد نظر شما، پرچم سازمان یا هر نوع پرچم دیگری را به چاپ برساند.

 

خرید مجازی و حقیقی

برای خرید پرچم به صورت مجازی می توانید وارد فروشگاه شركت تولیدی شده و بعد از انتخاب و پرداخت مبلغ، آن را خریداری كرده و پرچم مورد علاقه شما به درب منزل تحویل می شود.

برای خرید پرچم تشریفات و سایر پرچم های مورد نیاز باید تعداد و اندازه های آن ها را مشخص كرده و بعد از این مرحله سفارش خود را به ثبت برسانید.

خرید پرچم یك شركت تولیدی هر چه بیشتر باشد به همان اندازه تولید بیشتری خواهد داشت و خرید پرچم می تواند به صورت عمده یا خرده باشد كه در هر صورت شركت محصولات خود را به فروش رسانده و می تواند با تولید محصولات جدید، جای خالی آن ها را پركند.

البته شما می توانید پرچم مورد علاقه خود را خریداری كرده و به سازمان یا حرم امامان اهدا كنید. خرید پرچم كشورها نیز می تواند بخشی از خرید یك سازمان در مراسم بین المللی باشد.

پرچم برای هواداران تیم های ورزشی

هواداران تیم ورزشی به هنگام مسابقات ورزشی، خیلی زیاد پرچم تیم مورد علاقه خود را خریداری كرده و بدین وسیله احساسات خود را نسبت به عملكرد تیم مورد علاقه خودشان نشان دهند.

عزاداران حسینی نیز در ایام محرم و صفر نیز، پرچم های مذهبی را به صورت عمده خریداری می كنند تا در این ایام و در دسته های عزاداری از آن ها استفاده كنند.

مدارس دولتی و غیردولتی یكی از مشتریان خرید پرچم بوده و با آغاز سال تحصیلی می توانند پرچم های جدیدی را خریداری كنند.

پرچم مدارس

مدارس می توانند در خرید پرچم چندین نوع پرچم را انتخاب كرده و از آن ها استفاده كنند. مدارس می توانند پرچم های رومیزی ، اهتزاز را برای محوطه خود سفارش داده و خریداری كنند.

همیشه پرچم به عنوان یك عامل تبلیغاتی در مراسم بیشتر به چشم می خورد و در مراسم بین المللی تعداد پرچم ها افزایش می یابد تا بیشتر به چشم دیده شود.

پرچم هر چه قدر تمیز و مرتب تر باشد به همان اندازه بیشتر نمایان خواهد شد. خرید پرچم را می توانید همیشه در ابتدای ماه رقم بزنید كه سازمان توانسته درآمدهایی را كسب كند.

مناقصه های خرید

می توانید حتی خرید پرچم را به صورت مناقصه هایی برگزار كنید تا بتوانید ارزان ترین خرید را به انجام برسانید. مناقصه باعث خواهد شد تا كلیه شركت های تولیدكننده را شناسایی كنید.

در مناقصه شركت های تولیدی، پایین ترین قیمت خود را برای تولید پرچم اعلام می كنند و شما می توانید متناسب با بودجه خود خرید پرچم خود را به انجام برسانید.

البته خرید پرچم ارزان یا هر وسیله دیگر چندان هم كار مناسبی نیست بخاطر این كه كلیه اجناس براساس كیفیت قیمت گذاری می شوند. هر چقدر كه كیفیت بالاتر باشد به همان اندازه قیمت بالاتری خواهد داشت.

كیفیت های مختلف و قیمت گذاری

در خرید پرچم باید دقت کنیم که پرچم ارزان تر به طور یقین كیفیت پایین تری دارد و به مرور زمان ممكن است كه سوراخ شده یا پاره شود. بنابراین هر چه قدر كه پرچم های گران تری را خریداری كنید به همان اندازه پرچم می تواند در درازمدت برای شما مفید واقع شود و شما بتوانید در بسیاری از مراسم ها از آن استفاده كنید.

پرچم هم مانند سایر وسایل زندگی بوده و به مرور زمان مستهلك خواهد شد، بنابراین پرچم های باكیفیت تر زیاد عمر خواهند كرد و شما می توانید در درازمدت از آن استفاده كنید.

خرید زیر نظر كارشناسان

حتی برای خرید پرچم می توانید از كارشناسانی نیز استفاده كنید تا پرچم شما را با بهترین كیفیت خریداری كنند، شما می توانید حتی نوع پارچه و طرح خود را نیز مشخص كرده تا شركت تولید براساس مشخصات مورد نظر شما، پرچم را تهیه كرده و آن را چاپ كند.

خریداران مختلف پرچم

هتل ها و شركت های تفریحی نیز می توانند برای خرید پرچم متناسب با كارهای و مشاغل خود، پرچم های مورد علاقه و نیاز خود را سفارش بدهند.

پادگان ها و مراكز نظامی و تجاری نیز می توانند متناسب با محیط و نیازهای خود، پرچم هایی را سفارش دهند و شركت های تولید نیز براساس نیازهای آنان، پرچم هایی را تولید كرده و به فروش می رسانند.

پرچم اصولا باعث می شود كه مراكز نظامی و تجاری، رسمی تر به نظر برسند و جلوه خاصی به محل می دهد، بنابراین اندازه مناسب آن باعث خواهد شد تا محیط و محل حتی زیباتر به نظر برسد.

تنوع پرچم ها

امروزه پرچم در اندازه های مختلفی و با طرح های مختلفی به چاپ می رسند و حتی گروه های مختلف نیز برای خود پرچم هایی دارند.

به همین دلیل می توان گفت كه مشتریان پرچم ها نه تنها كمتر نشده اند بلكه بیشتر هم شده اند و هر روز هم بر تنوع سلایق افزوده می شود و همین امر باعث می شود تا طرح های جدیدتری ایجاد شده و به چاپ برسد.

پرچم های ورزشی برای داوران ورزشی نیز لازم است و ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی می توانند متناسب با نیازهای خودشان،برای خرید پرچم های مورد نیاز خود را به شركت های تولیدی سفارش دهند.

 

نتیجه گیری

خرید پرچم مقوله بسیار مهمی است و باید زیر نظر كارشناسان به انجام برسد. امروزه مشتریان پرچم ها به قدری زیاد شده كه از مشتریان شركت های دولتی و خصوصی هم فراتر رفته است.

هواداران تیم های ورزشی و دسته های عزاداری مهم ترین مشتریان پرچم بوده و نیازهای آن ها نیز متناسب با دوره ها و فصول مختلف متفاوت خواهد بود.

هتل ها و مراكز نظامی و تجاری نیز از دیگر مشتریان پرچم به شمار می روند. كیفیت پرچم تعیین كننده قیمت آن بوده و بنابراین شما می توانید متناسب با بودجه خود پرچم های مورد علاقه خود را خریداری كنید.

پرچم های ارزان ماندگاری زیادی ندارند و بنابراین با خرید پرچم های باكیفیت تر می توانید پرچم هایی را خریداری كنید كه ماندگاری بیشتری داشته و در مراسم و مناسبت های مختلف بتوانید از آن ها استفاده كنید.

بعد از هر بار استفاده، پرچم ها را در محل تمیز و مناسبی نگهداری كنید تا برای مراسم بعد تمیز و مرتب باشد و بتوانید در سریع ترین زمان ممكن آن ها را نصب كنید.

در سایت پرشین نوین پرچم ، پرچم های این کشورها و همچنین پرچم ایران که برای مناسبات ، اعیاد و جشنهای ملی تعبیه شده است که در سایز و ابعاد مختلف قابل سفارش می باشد .در ضمن کاربران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید پرچم و مراحل فروش پرچم به سایت مراجعه کنند.

اشتراک
بالا
پشتیبانی آنلاین