پرچم رومیزی ( زینت بخش میز مدیران)

پرچم رومیزی یكی از انواع پرچم های تبلیغاتی است كه می تواند در تبلیغ اعتبار شركت نقش قابل توجهی را ایفا كند. شما با این نوع پرچم می توانید به مراسم خود جلوه خاصی بدهید و آن را رسمی نشان داده و بر مشتریان و كاربران خود تاثیر به سزایی بگذارید. پرچم رومیزی با توجه به سایز کوچک و قابل تغییر با درخواست مشتری ، مناسب با همه نوع بیزینس و شرکتی می باشد

در عرصه چاپ پرچم سابقه فعالیت در این حیطه از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که داشتن کیفیت در نوع چاپ باعث کسب اعتماد مشتریان شده و آنها را مجاب به معرفی دیگران به خرید پرچم از مرکزی با سابقه میکند. چاپ پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات و پرچم کشورها جزو آن دسته از پرچم هایی می باشند که به دلیل آنکه در مراسم های خاصی استفاده می شوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

پرچم رومیزی زینت بخش میز مدیران است

كاربردهای پرچم رومیزی

پرچم رومیزی یكی از مهم ترین پرچم هایی است كه در اتاق مدیران قرار دارد و در برخی مراسم های رسمی از آن استفاده می شود.
پرچم رومیزی را می توانید در هر اداره و سازمانی مشاهده كنید. این نوع پرچم در اندازه های مختلف و متفاوتی وجود دارد و می توان آن ها را روی میز مدیران مشاهده كرد. در چاپ سابلمیشن، طرح و رنگ به صورت حرارتی بر روی پرچم چاپ می شود.

اندازه پرچم رومیزی می تواند متفاوت باشد، پرچم رومیزی می تواند نشانگر رسمی بودن شركت و سازمان شما باشد. پرچم رومیزی در اندازه 30×20 سانتی متر است و با جیر یا ساتن تهیه می گردد. طرح روی پرچم رومیزی نیز می تواند از طریق چاپ سیلك، دیجیتال یا گلدوزی چاپ شود.

در بسیاری از شرکتها در بعضی مراسم های بخصوص و یا سفارتخانه ها ، از پرچم تشریفات به عنوان یک نوعی از پرچم رومیزی یا مکمل آن اسفاده می کنند.

پرچم رومیزی از  مهمترین نوع پرچم های تبلیغاتی است

چاپ دیجیتال پرچم رومیزی

پرچم رومیزی در چاپ دیجیتال سریع چاپ می شود و بدست مشتری می رسد. پرچم رومیزی قابل شستشو بوده و طرح و رنگ چاپ شده روی پرچم رومیزی هرگز از بین نمی رود. برای چاپ طرح روی پرچم، ابتدا طرح روی كاغذی از جنس پارچه چاپ می شود بعد همان كاغذ روی پارچه قرار می گیرد و زیر یك اطو با دمای بسیار زیاد قرار می گیرد و در نهایت تحت اثر فشار و دما، طرح روی كاغذ بر روی پارچه چاپ می شود.

در مواردی كه چاپ دیجیتال مناسب نباشد، از چاپ سیلك استفاده می شود. برای چاپ هر رنگ بر روی پارچه شابلون به خصوصی ساخته می شود و هر رنگ با شابلون به خصوصی روی پرچم رومیزی چاپ می شود. بعد از این كه پارچه ها چاپ شدند، به میله نصب شده و میله روی پایه نصب می شود. پایه های پرچم در سه نوع سنگی، فلزی و خاتم كاری تهیه و تولید می شوند.

بنابراین هرچقدر یک پرچم از کیفیت لازم و کافی در چاپخانه برخوردار باشد به همان اندازه بااستقبال زیادی از طرف مشتریان برای چاپ پرچم مواجه می شود و یکی از گزینه های تاثیرگذار در فروش پرچم رومیزی محسوب می شود.

پارچه و مقواهای با کیفیت

پرچم رومیزی را می توانید با بهترین كیفیت و بهترین پارچه ها چاپ كرده و از آن استفاده كنید. پرچم رومیزی جلوه خاصی به محل كار و دفتر شما می دهد و آن را رسمی تر می كند. زمانی كه مدیران سایر شركت ها برای عقد قرارداد به محل كار تشریف می آورند، می توانید نسبت به عقد قرارداد مطمئن باشید چرا كه با پرچم رومیزی شركت شما رسمی تر خواهد بود.

انواع و اقسام مراسم ملی و بین المللی، محلی برای نمایش پرچم

حتی از پرچم رومیزی در همایش و كنفرانس های ملی و بین المللی نیز استفاده می شود. پایه های پرچم رومیزی به شكل سنگی یا فلزی بوده و پارچه پرچم از بهترین و با كیفیت ترین پارچه ها تهیه می شود. با پرچم رومیزی می توانید قراردادهای متعددی را منعقد كرده و حیات اقتصادی شركت خود را تضمین كنید.

پرچم رومیزی پرستیژ كاری شما را بالا برده و باعث می شود كه حرفه ای به نظر برسید. همچنین میز كار شما دیگر خالی به نظر نخواهد رسید.

حتی اگر دقت كرده باشید به هنگام مصاحبه با نفرات رسمی و تجاری از پرچم رومیزی نیز استفاده می شود. بدین ترتیب مصاحبه رسمی تر شده و تصویربرداری و فیلم برداری مصاحبه نیز مشكلی نخواهد داشت.

همچنین پرچم رومیزی می تواند در مراسم هایی که در فضاهای باز برگزار میشود به کار گرفته شود و به مراسم جلوه ای ویژه بدهد.

زمانی كه لوگوی شركت شما روی پارچه پرچم رومیزی طراحی و چاپ شود، به مشتریان بیان می كند كه یك کسب و کاری رسمی و معتبر هستید.

در برخی مواقع برای حضور در مراسم عقد قرارداد با شرکت های دیگر می توانید پرچم رومیزی خود را برای نمایش در عکس های قرارد همراه خود برده و با اینکار به برنامه عقد قرارداد جلوه ای شگفت انگیز بدهید.

پرچم رومیزی یک ابزار برای تبلیغ شرکت

ابزاری برای تبلیغ شرکت

با پرچم رومیزی كه در اندازه های كوچك طراحی و چاپ می شود می توانید رسمیت شركت خود را در هر مكانی به نمایش بگذارید.

پارچه یا مقوای پرچم رومیزی می تواند به صورت مربع، مستطیل یا مثلث باشد. حتی این نوع پرچم می تواند در غرفه های نمایشگاهی نیز كاربرد داشته و نشانه حضور شرکت شما در آن نمایشگاه باشد.

همیشه مراسم رسمی به مراسم های غیر رسمی برتری داشته و افراد سعی می كنند كه با ابزارهای مختلف مانند پرچم رومیزی ، رسمی بودن مراسم را به دیگران و به افكار عمومی جامعه گوشزد كنند.

با این نوع پرچم می توانید رسمی بودن مراسم خود را حفظ كنید و نشان دهید كه شما و شركت شما، یك شركت بزرگی بوده و اعتبار خاصی دارد.

تناسب عناصر طراحی پرچم

این نوع پرچم، نوعی پرچم تبلیغاتی محسوب می شود و پرچم های تبلیغاتی در انواع و اقسام گوناگون طراحی و چاپ می شوند كه یكی از آن ها پرچم رومیزی است كه به طور مكرر در زمان ها و مكان های گوناگون از آن استفاده می شود.

لوگو و محتوای نوشتاری روی پرچم رومیزی باید به گونه ای باشد كه از فواصل دور و نزدیك براحتی مشاهده شود. بلندی و كوتاهی میله و پایه پرچم نیز تعیین كننده بوده و باید تناسب داشته باشد.

شعار شركت كه بر پرچم رومیزی طراحی و چاپ می شود نیز باید كوتاه باشد طوری كه هدف شركت را بیان كرده و كاربران و مشتریان را سردرگم نكند.

تصویری كه بر روی پرچم رومیزی طراحی و چاپ می شود نیز مهم است و باید تیره و مبهم نباشد و مشتریان بتوانند براحتی از فواصل دور و نزدیك آن را مشاهده كنند.

رنگ یكی دیگر از عناصر طراحی است كه در جلب نظر كاربر و مشتری نقش به سزایی دارد و رنگ های تیره چندان مطلوب و خوشایند نیستند.

همیشه برای پرچم رومیزی از رنگ های شاد و زنده استفاده كنید تا بتوانید بر مشتری تاثیر به سزایی بگذارید. البته تناسب رنگ و تصویر نیز بسیار مهم است و تناسب این دو باعث می شود كه مشتری و كاربر شما تحت تاثیر قرار بگیرند.

اهمیت طراحی و نحوه قرارگیری

كادر پرچم رومیزی كه همه عناصر طراحی در آن قرار میگیرندنیز مهم بوده و باید تناسب داشته باشد تا بتواند نظر مشتریان را به خود جلب كند.

در مراسم تجاری و به خصوص به هنگام عقد قرارداد صادرات و واردات می توانید پرچم رومیزی را روی میز قرار داده و مراسم خود را برگزار كنید. این نوع پرچم را می توانید بعد از خاتمه مراسم دوباره نگهداری كرده و در مراسم های بعدی از آن استفاده كنید.

حتی شاید بهتر باشد كه محلی را برای پرچم رومیزی مدنظر داشته باشید تا تمیز و مرتب نگهداری شوند. نگهداری مرتب این نوع پرچم باعث خواهد شد كه برای مراسم بعدی نسبت به تمیز كردن پرچم زمان كمتری را صرف كنید.

پس بیاد داشته باشید كه حفظ و نگهداری از پرچم رومیزی بسیار مهم بوده و می تواند در مراسم های بعدی نقش قابل توجهی را برای شما بازی كند.

پرچم رومیزی جلوه دهنده ی مراسم های رسمی  و تجاری

نتیجه گیری

پرچم رومیزی یكی از انواع پرچم های تبلیغاتی است كه می تواند در تبلیغ اعتبار شركت نقش قابل توجهی را ایفا كند. شما با این نوع پرچم می توانید به مراسم خود جلوه خاصی بدهید و آن را خیلی رسمی نشان داده و بر مشتریان و كاربران خود تاثیر به سزایی بگذارید.

پرچم رومیزی را می توانید در مراسمی كه جمعی از شركت ها برای یك عقد قرارداد حضور دارند بهمراه خود برده و حضور شركت خود را در آن مراسم به مشتریان نشان دهید و اعتبار شركت خود را در قبول مسئولیت كار نیز به نمایش بگذارید. اندازه پرچم رومیزی متفاوت بوده و در شكل های مربع؛ مستطیل و مثلث نیز دیده می شود.

شرکت پرشین نوین پرچم ، با سالها تجربه مفید و تخصصی در حوزه چاپ و خرید و فروش پرچم ، مانند پرچم کشورها ( پرچم ایران ) و پرچم مذهبی در این حوزه فعالیت می کند  و برای راحتی و سهولت سفارش توسط مشتریان ، توجه فراوانی به وب سایت خود داشته و بسیاری از محصولات موجود و قابل خرید را در فروشگاه اینترنتی خود جای داده است تا کاربران عزیز بدون صرف وقت ، خرید پرچم با کیفیت را تجربه نمایند.

پرچم ایران, پرچم تشریفات, پرچم کشورها, چاپ پرچم, خرید پرچم

اشتراک
بالا
پشتیبانی آنلاین